Dag 1

Jag hade tänkt att skriva den här bloggen i ca 30 dagar för att få ett perspektiv på mig själv, och mitt liv. Fick iden när jag kollade in en annan blogg.
Tänker hoppa från åren fram till nu och berättade det jag minns mest.


24/4-07

Min mormor bor i Pålsboda ca 3 mil ifrån Örebro. Hela min släkt bor där på mammas sida. Jag och min familj åkte dit ner för att gå på Pålsboda marknaden. Jag hade fyllt 14 i Januari och min kusin var 13. Allt började som en helt vanlig dag jag gick runt gjorde inte så mycket pratade med min kusin och hennes kompisar. Min kusins kompisar rökte jag hade vell testat någon gång men det var absolut inte seriöst. Vi gick till en övergiven lägenhet men påvägen gick vi förbi min kusins kompis hus och hämta cigg, många cigg för många. Vi satt på balkongen vid lägenhet hela kvällen och rökte och rökte och rökte. En tjej spydde för att hon rökte så mycket. Jag fick bara världens största nicko kick. Jag åkte hem dagen efter hem till Stockholm igen. Det var första gången jag såg mitt liv pasera mig framför mina ögon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0