Dag 18

"En far är en som alltid finns där men som man inte alltid uppskattar"

Nu..

Tack Pappa för att du är så underbar mot mig.. vet uppriktigt sagt inte vad jag skulle göra utan dig. Jag vet att jag kanske säger saker ibland som jag inte menar men jag älskar verkligen dig. Ett liv utan dig det är fan inte värt att veta kom ihåg det.

Du är min trygghet när mörkret faller, du är min mur från onda ting.
Som en viskning finns du alltid med mig, när jag inte är dig omkring.
Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är att du har varit med och skapat min uppväxt pappa! Jag ser hur du har handlat med kärlek och vänt din kappa. Ja, hur du har vänt din kappa mot stormen och gett allt. För att långsiktigt bygga upp stabilitet så att mitt liv blir som socker och inte salt. Alla har en pappa som har varit ens befäl, men JAG har en pappa med en underbar själ!


Kommentarer
Postat av: tess

Naw, gud vad gulligt skrivet syrran <3

Ska be pappa läsa det nästa gång han kommer hit :)



<3

2008-10-22 @ 10:19:06
URL: http://oboypulvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0