Dag 17

"Maybe I got my premonition"

Nutid..

Jag såg nyss en film som heter premonition ett måste för alla er som tror på ödet och på mirakel. Filmen fick mig att tänka mycket på allt jag har kämpat för här i livet. Och jag insåg att jag kanske har kämpat för helt fel saker. Jag har upplevt att bli älskad jag har upplevt saknat och jag har upplevt sorg och jag lämnar det som minnen. För nu går jag vidare jag glömmer igår och tar imorgon som den kommer. Och jag ångrar ingenting men kom ihåg att ta alla dom som ni älskar på allvar och skjut inte upp alla saker till i övermorgon som lika gärna kan göras idag eller imorgon. Nu ska jag göra en sak som jag har skjutit upp länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0