Dag 13

"Someone once said: it's the good girls who keep diaries. The bad girls never have the time. Me... I just wanna live a life I'm gonna remember. Even if I don't write it down."

Då...

Bara för att jag kanske gör grejer som kan klassas som dum så betyder det inte att jag aldrig tänker. Bara för att jag visar att jag är stark så betyder inte det att jag inte håller på att falla ihop. Bara för att jag inte visar att jag är kär i dig så betyder det inte att jag har gett upp, för det kommer jag inte göra..

Jag har en vän sötare än många ärligare än många.. En dag kom hon in med ett stort leende på läpparna då började vi lära känna varandra igen, jag hade saknat henne. En annan dag så kom hon in med tårar i ögonen och höll på att brytas sönder, då gled vi ifrån varandra. Denna dikt är till henne:

There's a point in your life when you get tired of chasing everyone and trying to fix everything. But it's not giving up it's realizing that you don't need certain people and the bullshit they bring.



Jag älskar dig gumman du vet vem du är


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0