Dag 27

Ehm okej räknat ut att det bara är 3 dagar kvar att skriva på bloggen. Varit bra för mig att haft den nu när jag har gått igenom allt. Ville bara lägga in ett inlägg om skuldkänslor. Tänkte kopiera en text men finns ingen som riktigt passar in så försöker vell förklara själv. Jag har skuldkänslor över en många saker:

1. Att jag inte funnits där tillräckligt för min bästa kompis...

2. Att jag har rökt för mycket...

3. Att jag har lovat för mycket som jag inte uppfyllt...

4. Att jag inte har träffat pappa så mycket som jag borde.


5. Att jag inte har uppskattat mamma så mycket som jag borde..


6. Att jag släppte en stor kärlek i mitt liv.


Så vad gör man när skuldkänslorna försöker vinna i ens liv? Kämpar man tillbaka eller släpper man det? Jag vet inte allt jag vet är att dom håller på att ta över mitt liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0