Dag 2

"Frihet jämnlikhet och familjen"

17/6-25/7

För bara någon dag sen hade jag suttit på stranden känt den varma sanden sila nerför mina händer. Jag var hemma, i mitt hem. Jag och min pappa och min syster hade bestämt oss för att åka till Thailand än en gång, denna gången var det i 5 veckor lite mer. Jag hade behövt det behövt komma bort från allt elände där hemma. På dagarna solade jag ´badade lite kanske gick en sväng runt i staden. På kvällarna var pappa med sina kompisar och min syster satt ofta på internetcafet inne i staden. Det var då jag hade min tid att vara ensam, och tro mig det behövde jag. Minns hur jag kollade upp mot himmelen och tänkte : jag ska alltid minnas just detta ögonblick. Och det gör jag jag minn s det varje dag.. Hur beskriver man ensamhet? Hur beskrivet man frihet? och Hur beskriver man saknad?så Jag tänkte skriva lite som jag ty´cker beskriver det här på ett bra sätt.


Ensamhet är ingen styrka då den ej förenas i tro

Ensamhet är blott ensamhet där ingen ande bo 

nnan frihet kan lysa upp världen, måste världen upplysas om vad frihet är


Du kan inte sakna något du inte upplevt
 

                                                                                                                             


                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0