Dag 9

"Kärlek är när du inte vill somna för att verkligheten är bättre än dina drömmar "

Då..

När du höll mig i dina armar och du inte ville släppa taget förstod jag att det var mer än bara vänskap. Att du kanske tyckte om mig,den konstiga tjejen som alltid säger vad hon tycker. Kanske uppskattade du mitt uppriktighet och inte något falskt beetende. Kanske var du bara snäll för att jag behövde det just då? Det är något jag aldrig kommer få veta.. Men kanske är det just det som är meningen. Att dom viktigaste frågorna i vårat liv får vi aldrig riktigt svar på. För vi kan göra våra egna svar bara genom att drömma, tänka och sakna. Och det är just det jag gör jag drömmer.


Kommentarer
Postat av: geuken

då är hat när du vill somna och inte vakna för att drömmarna är bättre än verkligheten.

2008-10-14 @ 12:18:44
URL: http://geuken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0