Dag 7

Nutid..

"Om du en gång varit där så är du fast "

Igår satt jag där med dom två flickorna som jag bryr mig mest om. Vi eldade upp vårat förflutna med en brasa. Men går det att bara elda upp saker och sedan glömma dom? Och om det går, går det i sånna fall att bara ta ut sitt hjärta och sen ta ut den personen man minst vill ska finnas i det? Vi kom fram till att detta var en falsk värld.. Men det är vell inte världen som är falsk bara människorna som bor i den?
Jag höll en hemlighet som jag lovade. En hemlighet som handlade om min bästa vän gjorde jag rätt eller fel? Är jag då lika falsk bara för att jag försökte skydda mig själv?

Idag så kom du fram till mig och vi pratade. Hur länge sen var det nu? Jag har saknat dig. Du fanns där när jag hatade all inklusive mig själv det tackar jag dig för <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0