Dag 15

"It's easy to forgive but harder to forget"

Då..

Skrik, hat och deprision så såg mina dagar ut. Jag bodde med min syster och min mamma som på nått sätt inte tålde varandra. Jag kom alltid i klämm och var tvungen att välja sida... Jag valde ingens, vilket gjorde att dom kollade ner på mig ännu mer. Jag började använde alkohol, det var mitt sätt att glömma allt som skedde runt omkring mig. Min syster flyttade helt plötsligt och jag var ensam med den människan jag inte klarade av att leva med min mamma.

Nu..

Igår satt vi alla tre där igen och tårarna bara föll. Jag förstod inte att jag hade saknat er så mycket. Du sa åt mig att aldrig mer dricka och jag sa: jag lovar! Och tro mig efter det som hände så vill jag inte ha någonting mer med alkohol på ett bra tag. Tack för att ni stannade uppe och såg mig komma hem fast jag inte minns så mycket av det så minns jag att det var vi tre igen där vi hade börjat. Skillnaden den här gången var att jag hade lärt mig att förlåta och det viktigaste av allt glömma.


Kommentarer
Postat av: Syster

Älskar dig lillasyster <3

jag LOVAR vi ska ses oftare <3

2008-10-19 @ 16:46:54
URL: http://oboypulvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0